JAK VÁM MŮŽEME POMOCI?

Platby & Bezpečnost
Jakmile je váš nákup dokončen, není možné zpětně přidat slevu. Technicky to není možné, protože v této chvíli je již vaše faktura vystavena.
Může existovat několik důvodů, proč váš slevový kód nefunguje.
Prosíme, zkontrolujte následující:
- Slevový kód se vztahuje na všechny položky ve vašem košíku – ne všechny produkty jsou způsobilé pro slevové kódy.
- Jedná se o vaši první objednávku. Některé slevové kódy jsou platné pouze pro první nákup.
- Platnost promo akce nebo slevového kódu nevypršela.
Vaše bezpečnost je pro nás prioritou. Proto využíváme nejmodernější bezpečnostní opatření k ochraně vašich platebních údajů.
- Všechny transakce jsou šifrovány pomocí pokročilé technologie SSL (Secure Socket Layer), která zajišťuje bezpečný přenos dat mezi vámi a naším platebním systémem.
- Spolupracujeme pouze s ověřenými a bezpečnými platebními bránami.
- Náš systém detekce podvodů monitoruje transakce v reálném čase a chrání vás před neoprávněnými platbami.
Přijímáme následující platební metody:
Platební karty
- Visa
- Mastercard
- Maestro
- American Express
Online platební brány
- PayPal
- Apple Pay
- Google Pay
Bankovní převod
(U vybraných objednávek – detaily vám poskytneme při dokončení nákupu.)
Dobírka
(U některých objednávek a regionů – dostupnost se může lišit.)
Doprava & Doručení
Objednávky odesíláme v pracovní dny, od pondělí do pátku mezi 9:00–17:00. Standardní doba zpracování je 2–3 pracovní dny od přijetí platby. Pokud objednáte během víkendu nebo státního svátku, objednávka bude odeslána nejbližší pracovní den.
Během vytížených období, může být doba odeslání mírně delší. Jakmile bude vaše objednávka odeslána, obdržíte e-mail s potvrzením a sledovacím číslem.
Doba doručení závisí na vaší lokalitě a zvolené přepravní metodě.
- Česká republika & Slovensko: 2–5 pracovních dní.
- Evropa: 7–14 pracovních dní.
Jakmile je vaše objednávka odeslána, obdržíte e-mail s potvrzením a sledovacím číslem, abyste mohli svůj balíček kdykoliv sledovat.
Cena dopravy závisí na vaší lokalitě a zvoleném způsobu doručení. Přesnou cenu dopravy uvidíte při dokončení objednávky podle vaší doručovací adresy.
Ano! Nabízíme dopravu zdarma při splnění určitých podmínek:
- Česká republika & Slovensko: Zdarma pro objednávky nad 1500 Kč.
- Evropa: Zdarma pro objednávky nad 100 €.
Přesné podmínky dopravy zdarma se zobrazí při dokončení objednávky podle vaší doručovací adresy.
Ano! Doručujeme do zemí EU.
- Rakousko
- Belgie
- Bulharsko
- Chorvatsko
- Česká republika
- Dánsko
- Estonsko
- Finsko
- Francie
- Německo
- Řecko
- Maďarsko
- Irsko
- Itálie
- Lotyšsko
- Litva
- Lucembursko
- Nizozemsko
- Polsko
- Portugalsko
- Rumunsko
- Slovensko
- Slovinsko
- Španělsko
- Švédsko
Nebojte se, jsme tu, abychom vám pomohli!
Pokud máte podezření, že se vaše objednávka ztratila, postupujte následovně:
- Zkontrolujte sledovací číslo.
- Jakmile je vaše objednávka odeslána, obdržíte e-mail se sledovacím číslem.
- Zkuste jej zkontrolovat u dopravce – někdy může dojít ke zpoždění aktualizací.
2. Počkejte několik dní navíc.
- Ve vzácných případech může dojít ke zpoždění kvůli přepravním podmínkám nebo sezónní vytíženosti.
3. Kontaktujte nás.
- Pokud objednávka stále nedorazila a sledovací číslo se neaktualizuje, napište nám na obchod@colibrisperky.cz.
Záruka & Opravy
Ano! Na všechny naše produkty poskytujeme záruku 2 roky v souladu s legislativou Evropské unie.
Délka záruky:
- 2 roky (24 měsíců) od data nákupu
Co zahrnuje záruka?
- Výrobní vady
- Poškození způsobené vadným materiálem
Co není kryto zárukou?
- Běžné opotřebení
- Poškození způsobené nesprávným používáním, pády nebo vodou
Na módní šperky poskytujeme záruku 2 roky v souladu s legislativou Evropské unie.
Co zahrnuje záruka?
Záruka zahrnuje výrobní vady. Výrobní vada je chyba vzniklá při výrobě produktu, která ovlivňuje jeho kvalitu nebo funkčnost. Na bižuterii se může projevit například takto:
- Chybějící kamínky
- Deformace kovu
- Vadné zapínání náramků, řetízků či náušnic
Jak poznám, že se jedná o výrobní vadu?
- Vada se projeví hned po rozbalení nebo po velmi krátkém čase nošení (bez kontaktu s vodou, potem, parfémy)
- Šperk nebyl vystaven mechanickému poškození
Co nezahrnuje záruka?
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení a poškození způsobené nesprávným zacházením. Mezi nejčastější případy, které nejsou kryté zárukou, patří:
- Ztráta lesku nebo změna barvy v důsledku kontaktu s vodou, potem, parfémem nebo kosmetikou
- Poškrábání nebo odření povrchu při nošení
- Přetržené řetízky, náramky nebo náušnice
- Ohýbání nebo deformace způsobené neopatrným zacházením
- Uvolněné nebo vypadlé kamínky v důsledku mechanického nárazu
- Poškození způsobené kontaktem s chemikáliemi, vodou, solí nebo chlorem
- Neodborné opravy nebo zásahy do šperku
Doporučujeme Vám se k módním šperkům chovat, jako byste se chovali k jakémukoli jinému luxusnímu doplňku. Do fitka na pás, do vany nebo do postele byste si pravděpodobně Vaši hedvábnou šálu nebo designovou kabelku nevzali. Následujte stejné zásady i při módních špecích.
Vrácení & Reklamace
Pokud nejste s objednávkou spokojeni, můžete ji vrátit do 14 dnů od doručení.
Podmínky pro vrácení:
- Zboží musí být nenošené, nepoškozené a v původním obalu.
- Vracení se nevztahuje na personalizované nebo speciálně upravené produkty.
- Náklady na vrácení zásilky hradí zákazník (pokud není produkt vadný).
Jak vrátit objednávku?
- Kontaktujte nás na obchod@colibrisperky.cz a informujte nás o vrácení.
- Zabalte produkt bezpečně do původního obalu, aby nedošlo k poškození.
- Zašlete balíček na naši adresu (kterou vám poskytneme po kontaktování).
- Po obdržení a kontrole zboží vrátíme peníze do 14 dnů stejnou platební metodou.
V závislosti na dopravní službě a zemi může doručení vrácené objednávky trvat až 10 pracovních dnů (nezahrnuje víkendy a státní svátky).
Pokud je váš balíček označen jako doručený, buďte trpěliví! Náš tým pro zpracování vrácení vás bude kontaktovat a potvrdí refundaci do 14 pracovních dnů.
Náklady na vrácení zásilky hradí zákazník, pokud není produkt vadný nebo jsme neposlali nesprávnou položku.
Pokud vracíte zboží kvůli chybě na naší straně (vadný produkt, špatná objednávka), náklady na dopravu hradíme my.
Pokud reklamujete produkt z důvodu výrobní vady nebo jsme vám zaslali špatnou položku, náklady na vrácení hradíme my.